Çanakkale savaşı hangi savaş içinde yer alır?

'Frmartuklu Soru-Cevap Bölümü' forumunda Kayıtsız Üye tarafından 7 Mart 2011 tarihinde açılan konu

  1. Sponsorlu Bağlantılar
    Çanakkale savaşı hangi savaş içinde yer alır? konusu çanakkale savaşı hangi savaş içinde yer alır
     
  2. SeLeN

    SeLeN Site Yetkilisi Editör

    Çanakkale Savaşı, I. Dünya Savaşı sırasında 1915-1916 yılları arasında Gelibolu Yarımadası'nda Osmanlı İmparatorluğu ile İtilaf Devletleri arasında yapılan deniz ve kara muharebeleridir.Yani çanakkale zaferi I. Dünya Savaşı içinde yer alan bir savaştır.
     
  3. bunun cevabı nerde yazıyo abicim yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
     
  4. cevapı nerede yazar yaa
     
  5. bubun cevebını bulamadım biz yazcaz ne acaba
     
  6. bubun cevebını bulamadım biz yazcaz ne acaba



    Hızlı Cevap
     
  7. 1. dünya savaşı içinde yer alır
     
  8. 1. dünya sabaşı içinde yer alır
     
  9. aynen yaaa nerde yazıyo bunun cevabı bugün sınav olucağız yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
     
  10. teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrr
     
  11. 1.dünya savaşı içinde
     
  12. hem orda yazıyor göremediyseniz söyliyim 1.dünya savaşı içinde yer alır.
     
  13. 1. Dünya Savaşı içinde yer alır belerr
     
  14. teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ödevime çok yardımmmmmmcı oldunuzzzzzzzzzzz sizi seviyorum
     
  15. Tşk çok yardımcı oldunuz sağolun dersimi yaptım.....
     
  16. teşküürrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrler
     
  17. hangisi cevap anlamadım
     
  18. nerde bu cevap öfffffff ödevimi yapamicam
     
  19. bunun cevabı nerde yazar yaa off
     
  20. Sağolun.Sınava çalışıyordum.
     

Bu Sayfayı Paylaş