Koyunun kromozom sayısı kaçtır?

'Frmartuklu Soru-Cevap Bölümü' forumunda Kayıtsız Üye tarafından 21 Eylül 2011 tarihinde açılan konu

  1. Sponsorlu Bağlantılar
    Koyunun kromozom sayısı kaçtır? konusu saolun fen çalısma istiodu
    Koyunun kromozom sayısı kaçtır? konusundaki yorumlar
    Koyunun kromozom sayısı ile ilgili cevaplar
    Koyunun kromozom sayısı hakkında bilgiler
     
  2. çok soğolun arkadaşlar
     
  3. eyvallah birader çalışma kitabında soruyodu ellerin dert görmesin çok saol
     
  4. allah razı olsun işime yeradı
     
  5. eyvallah saolasın sırayla yazmıssın ellerine saglık kardesim..
     
  6. ayyyy çok saolun yha fen çalışma da tam bunu istiodu bitün sayfalara baktım çok tenkyou yha borçluyum size çok çok çok çok çok çok çok saol saola saol saolunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:D:D:D:D:D
     
  7. valla çok sağollllll fen Ç.K istiyo da ondan :D :D :D
     
  8. çok sagolun arkadaşlar. yapmassak fırça yerdik yardımınız için soolun
    :) :) :) :) :) :) :)
     
  9. çok tenkyooo baby
    pampişten bakmış kadar oldum
     
  10. sağolun arkadaşlar.. :)
     
  11. saolun inş doğrudur fen çalışma kitabı :))
     
  12. hepiniziz saoln ödev vardı :D
     
  13. allah razı olsun ne ıstersenız olsun para ve aşk haricinde :)
     
  14. teşekkürler sagolun ben osmaniye kadirlidenim
     
  15. 1-Kromatin

    2-Çekirdek

    3-Mitoz

    4- ?

    5- İki

    4. Bilen Var mı?
     
  16. saol benimde calısma kitabımda istiyodular :D :)
     
  17. çook çooook sağolun bana çok yardm ettiniz afferin .cook güle güle
     
  18. arkadaslar saolun tşk ederim
     
  19. saolun agaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
     
  20. çk teşkürler.. çk saolunnçkkk
     

Bu Sayfayı Paylaş